Saturday, 15 October 2011

:: She start it again ::

 
Huh ==' Haza,haza.... da lha weyy .. sekarang ney, BFF org plakk hg nak rampas . aku tau lha hg tak dak BFF , tapi takyah lha, nak rampas BFF org sepertimana, hg pernah buad kad kami sebelom ney :) sama mcm hg rampas SAIDAH NAFISAH ANNUAR drii kamie sebelom ney ==' skang ney, hg kira beruntunglha dpt msuk group niesya weyy.. kalau hg nak tau lha ken, depa tue buknnya ikhlas kwn ngn hg . so, tak pyh nk prasan org suka kwn ngn hg okay ? yg hg dok kalud psai ANIS ZAID tue psaipa ? korang tau haza bru update status dlm fb ? tau dea updated apa ? yanie copy je lha erk ? 

Dya tue boyfriend KAWAN AQ .
Bkannya boyfriend HANG .
Jgan nak OVER sangat laa minah weyhh .
Jgan dok MENGGEDIKSS kat sini bleyh dok ?
MENYAMPAH aq tgk .
Pi laa carik laki laen .
X kan x bleyh kodd ?

#statusniekhasuntukhang!#
hum, tu lha status tebaru dea .  dea dok kta psai boyfriend-2 psaipa tatau ? dea tue rampas boyfriend BFF sniri ? tak kata pa ? huh ? kesian kad ANIS .. daa lha ANIS tue BFF NIESYA ! yg hg pi mngaku hgtue BFF NIESYA pesal ?  NIESYA pun tak mngaku hg BFF dea weyy . yg hg dok kta org gedik ! hg ingad hg tak gedik ? cermin siked dri hg tue ! rumah takdak cermin ? aku nk tlg sponsor kad hg mau buley . hg nk berapa ? hamboihh ! dah-2lha rampaih kebahagiaan seseorang HAZA oiii !

#postniekhasuntukhangHAZA !*
Go To Hell lha minah murahan oii !!

2 comments:

  1. well... maseh laa naa HAZA ! SUMPAH , aku hargai sampai mati .. sbb hang weh segalanya menjadi kacau bilau !what a very thankful for you ! :)

    ReplyDelete
  2. Hummm. Oh lupaa . Dia ken DIVA . DIVA VAVI adalha ==' adek beradek DIVA PENCEN !

    ReplyDelete