Sunday 4 March 2012

Grangmaaa I loveyouuu



Heyy guys . 4/3/2012 hari  yang sedih bagi aku weyyy :'( Gilagila tak sangka nenek aku meninggal . Dengar-2 mak aku bagitau nenek aku meninggal , aku lari masuk bilik , nangis terokk weyy . Bukannya nak action over or buat terok . Butt , she is my last grandmaa . My another grandmaa meninggal taun lepas :'( And now , I lost both of them </3 Tak ke sedih tuu ? Hmmmmm . What to do ? Allah decision :') Tapi kann , grandma aku belah ayah aku meninggal time EXAM , and this year , grandma aku belah mak aku meninggal time EXAM jugakk ... whyyyyyyyy ? Hmmmmmm ..... pasni , aku celebrate hari raya tanpa sorang grandmaa pun :'( Ohhhhhhhhh . Miss you a lot grandmass :'/ Esok exam , aku takpiii  lantak ah cekgu nak kaata apa pun .. cekgu nak bagi markah kosong pun kosong lahhh :'D At least , taun ni aku boleh jugak tengok nenek aku dikebumikan .. last year , tak sempat nak tengok my another grandma dikebumikan :'( EXAM punya pasal lahhh . Hmmm . That's all lah . selagi tak berenti type , selagi tu aku tak berenti nangis :'((( Kayy , bye . Takecare :* Al-Fatihah <3

No comments:

Post a Comment