Tuesday 13 November 2012

SKATING <3

 
 
hi :D okay kita stop post pasal kawan jap. ehemm nak cerita pasal sorang stranger yang aku jumpa dekat sunway pyramid ice xD ahaks.anyway, ni first time tau aku skating. hahahha memang memalukan kalau jatuh >< ahaaa aku pi dengan cousin aku. kami dua orang ja. mak dia ada kat atas gi shopping rasanya. and kami pusing punya pusing. i mean, duk dekat tepi aaa pegang dinding tu. hahahah memang selow macam siput. payah kut nak stablekan -.- then bila dah agak lama practise tu aku berpecah dengan cousin aku. dia belakang sikit, aku depan.
pastu ada sorang mamat baju merah ni datang dia cakap "boleh tak tu?" then aku dengan terkejutnya "aaaaa tak sangat" *sambil jalan* pastu dia ajar cara nak jalan and break. hahhaah time tu takut lah jugak kan sebab dia tsranger xD hahaha then aku pun "ouh ouh" je lah. pastu ada kawan dia datang kat diathen tarik dia. pastu gelak gelak -.- aku pun jalan je. then dah satu round pusing, dia datang balik, dia kata "dah boleh ke?" pastu aku pun "aaaa boleh lah dari tadi" hahaha pastu dia tengok tali kasut aku tak betul -.- dia kata "tu tali kasut tak betul" *dia datang dekat* "sape ajar ikat mcm ni?" HAHHAHA aku pun "hah? salah? aaa cousin yang ajar" pastu dia gelak xD then " hmm kena ikat lain ni, gi keluar dulu" pastu aku pun pi laa keluar.
kat luar tu aku duduk dekat bawah, imean, atas lantai ehh no dia mcm karpet laaa. pastu dia panggil duk atas kerusi x> omg time tu mmg blank aaa. taktau nak duduk ke tak.. ye lahh. sebelah dia kot. agak ah kan. pastu dia duk panggil lagi. hmm pegi je lah. tapi jauh sikit. then dia perasan aku mcm takut je nk duduk, dia pun bangun.dia tengok tali kasut aku, dia kata "reti ikat tak?" aku pun "haa tak..mcm mna?" *sambil tengok kasut dia* then dia "sini saye tolong ikatkan" dia melutut baq hangggg >< hahhahahah macam orang melamar tuuuu. hahahhaha time tu memang malu aaaa >< pastu dia angkat muka then tanya "first time eh dtg sini?" aku "haa yepp. i mean, first time skate" dia "tinggal kat mana?" aku "haa perlis" dia "ouhh mak mane?" aku" ade kat atas tu" dia "hah? haduh kena hati hati ni" HAHAHHAHA xD then dah siap ikat :D tapi time tu mmg malu gila aa. dekat kut..lagi lagi time dia angkat muka -.- heih mau tak hensem takpalah jugak.
pastu aku pun masuk balik..ye lah.. takkan nak date lagi kut? gila. pastu dia pi main dgn kengkawan dia. then aku jalan dengan cousin aku. tak lama lepas tu dia datang balik, dia kata "hahaha kenapa jalan macam biasa? mcm org gi shopping xD" aku "hah? hahaha-.-" pastu dia kata "macam ni haa, bongkokkan badan sikit. nanti taklah terlentang ke belakang" aku pun "ouhhhh" dia "datang kl ade ape?" aku "aa balik kampung" dia "KL kampung? hahahhahahah xD" aku *senyum* then kawan dia dtg kucai dia xD hahahah pastu dia blahh. habis satu round, dia dtg balik -.- dia tnya "boleh banyak ke sikit?" aku"sikit" pastu kwn dia panggil dia -.- then mak cousin aku ajak balik. kitorang pun balik lah :D hahah THE END...
anyway, korang patut pegi situ :D best dohhh entry tak mahal. RM 20 je sorang tu pun boleh main 5 jam. tapi kalau korang takde glove dengan socks harga dia RM33. so better bawak sendiri. hikss. and mamat tadi tu muka dia hitam manis, tinggi, hensem, pro skating :D hahaha taktau nama -.-
ahakss okaylah byebye. anyway, CRUSH AKU TETAP DIHATI <33 hahhahahaha

No comments:

Post a Comment