Tuesday 13 November 2012

MISSING...

 
ehemm hi. assalamualaikum :'] well see the title? yeah its about my bestfriend. hmmm maybe korang nampak macam aku yang tak kisah pasal 'kita'. well maybe sebab korang rasa aku rapat dengan farah, dina, meen, ferry. actually aku rindu sangat time kita dulu dulu. time gila gila xD time bajet gangster xD hahaha honaq terukkkk >< hm rindu dohhh lagi lagi time 'capital capital' tu. hahahha x'D sekarang, crush hangpa pun aku dah taktau.
Tapi alhamdulillah aku still boleh jumpa ecah macam biasa dkt sekolah. even tak rapat macam dulu. ahaks ;'] haritu pun ada jumpa syaf. tapi syaf dah tak banyak cakap. kalau dia cakap pun mesti pasal hal exam, pbs and so on -.- hahahah still macam dulu x] jenis suka berleter. haritu nadia pakai celak pun dia nak berleter, nasib baik aku tahan dia xD hahahhahah. and bedah..aku rasa aku jumpa hang sekali ja. ingat tak bila? hmm time birthday biella :'> tu pun sekejap je. bayangkan aaa dalam setahun jumpa sekali ja..ni pun aku baru sedar ja. mcm mana pun bedah still hyper mcm dulu time tu :D farhana aku ada jumpa dia lebih dari sekali lah jugak..dia makin comel x) seriously dohh. hahha confirm banyak admirer. tapi kalau tengok kawan kawan baru dia tu...takut hang terikut ja farhana oii. soo kenalah ingat kami yang comel ni selalu xD hahahha :*
hmm kalau boleh, nak sangat semua budak batch 2011 masuk satu sekolah menengah yang sama :D i repeat.. "KALAU BOLEH" kan ke best camtu? menggila, menggedik forever dgn kengkawan xD hahahha takdaklah jumpa org baru :/ jumpa org baru ja comfirm ada haters. sumpah benci.hmm anyway aku harap sangat sangat kita boleh hangout sesama. i mean, satu geng cukup 5 orang :'] tapi rasanya payah kut.. hangpa tunggu lah nnti aku dh dapat lesen kereta. aku pi ambik sorang sorang kat rumah xD hahahha baru puas >< tapi kancil muat kut nohhh. hahahh. tapi kalau time tu hangpa pun dah tak ingat aku, aku takleh kata apa aaaa..hangpa berubah, itu hak hampa. hm okaylah taknak feeling lama lama. that's not me. yeay! cheer up! :D hikss bye assalamualaikum :*

No comments:

Post a Comment